Seriál XNA 2.0 ve VB.NET
Seriál XNA 2.0 ve VB.NET - díl 6.
V tomto díle si stručně rozebereme goniometrické funkce a práci s vektory, což budeme potřebovat v dalších dílech (a už jsme potřebovali i v dílech minulých).
Seriál XNA 2.0 ve VB.NET - díl 5.
Po delší odmlce přichází další díl oblíbeného seriálu o XNA frameworku a jeho používání z VB.NET. V tomto díle se naučíme zpracovávat vstup uživatele, konkrétně stisky kláves a pohyby myši. Naprogramujeme si hru, ve které se můžete projet na jednorožci po krajině.
Seriál XNA 2.0 ve VB.NET - díl 4.
V tomto díle přidáme na náš terén textury a naučíme se pracovat se světly. Při tom si vysvětlíme, co jsou to normály a jak je jednoduše (i když ne přesně) spočítat, aby nám světlo odvětlovalo plochy správně.
Seriál XNA 2.0 ve VB.NET - díl 3.
V minulém díle jsme si vysvětlili základy 3D zobrazení, takže dnes si ukážeme, jak vytvořit v XNA pěkně vypadající terén. Přitom si názorně vysvětlíme a povíme, co je to vertex buffer a index buffer.
Seriál XNA 2.0 ve VB.NET - díl 2.
V tomto díle si ukážeme, jak načíst model ve formátu FBX a vykreslit jej ve 3D prostoru. Povíme si také o maticích a transformacích a vysvětlíme si, jak vše funguje. Nebudeme zabíhat do žádných podrobností, ale povíme si vše důležité.
Seriál XNA 2.0 ve VB.NET - díl 1.
Programování počítačových her je činností velmi zábavnou, a tak není divu, že vzniknul XNA framework, který tuto činnost usnadňuje a umožňuje snadno, rychle a zdarma vyvíjet hry. V tomto díle si vysvětlíme, co to XNA framework je, ukážeme si, co vše budete k vývoji potřebovat, a hned se naučíme načítat obrázky a vykreslovat je do okna.