Seriál Windows Presentation Foundation (WPF)
Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 10.
Jak navrhnout jednoduchý přihlašovací formulář v technologii WPF. Zároveň popíši další čtyři ze základních komponent: TextBox, PasswordBox, CheckBox a Label.
Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 9.
Článěk se věnuje základům důležité komponenty ContentControl a dvěma vizuálním komponentám: Button (tlačítko) a TextBlock (textový blok).
Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 8.
Článek se věnuje dalším široce používaným pozicovacím komponentám WPF. Canvas pro absolutní pozicování, StackPanel pro skládání elementů vedle sebe nebo nad sebe a WrapPanel zalamující jejich tok do řádků nebo sloupců.
Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 7.
Grid je jedna z nejdůležitější a nejpoužívanějších pozicovacích komponent ve WPF. Ulehčuje návrh formulářů a své uplatnění nachází v řadě scénářů.
Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 6.
Pozicování je velká přednost technologie WPF. Dovoluje připravovat dynamické rozložení prvků s předvídatelným chováním při změně nejen velikosti okna, ale i elementů uvnitř něj. V tomto díle se věnuji základním principům pozicování.
Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 5.
Co je to DPI a proč by vás to mělo zajímat? Jak se aplikují automatické transformace při změně této hodnoty? Článek je prvním pohledem tohoto seriálu do transformací a pozičního systému WPF.
Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 4.
Na jaké kompromisy museli architekti WPF frameworku přistoupit, aby nabídli vývojářům pohodlný vývoj ve vyšších programovacích jazycích a zároveň odpovídající výkon výsledného uživatelského prostředí? Tento článek se věnuje architektuře WPF frameworku.
Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 3.
Co to vlastně je XAML? Proč je tak důležitý pro Windows Presentation Foundation? Jakým způsobem se zapisuje a co reprezentuje? Proč je tento způsob zápisu mezi vývojáři tak oblíbený? Tento článek je úvod do jazyka XAML.
Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 2.
Znát alespoň obrysy toho, jak funguje unvitř technologie, kterou využíváme je nezbytná nutnost. A právě nižší architektuře WPF se věnuje tento článek - konkrétně objektu Dispatcher.
Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 1.
Lehký úvod do Windows Presentation Foundation. Co to vlastně je Windows Presentation Foundation? Jaké má výhody oproti starší technologii Windows Forms? Co je to jazyk XAML?