Vývojářský blog Tomáše Jechy
Tomáš Jecha, MVP, MCSD 13.12.2008 Silverlight 11384 zobrazení
Od dob vypuštění webové technologie Silverlight 2 již uplynul nějaký čas a já si uvědomuji, že ji značně zanedbávám. Proto jsem obětoval jeden večer a zkusit se naučit alespoň několik základních principů. Výsledkem jest odlehčená (30kB se vším všudy) verze hry PACMAN. Po klepnutí na obrázek ze hry se spustí v novém okně:
[Spustit hru PACMAN]
» na začátek
I'm .NET team lead, software architect and lector. I have also cofounded company dotNETcollege and community portal dotNETportal.cz. I love writing maintainable software focused on business goals, helping team, learning something new every day and sharing knowledge. I worked on lot of interesting projects with variety of customers like Alza, Microsoft, Avast and many more. For community leadership I have been recognized with many Microsoft MVP awards since 2009.
Nový příspěvek
18. 12. 2010 16:55
anonym
88.146.221.210
Když moc poprosím myslíš, že by jsi mi mohl poslad zdrojak???
13. 12. 2008 14:35
90.176.16.26
Líbí se mi paní Pacmanová ;) very nice :)
Těším se na další kola, tahle hra je nesmrtelná jako Prehistorik :-)
19. 12. 2008 15:59
78.99.41.242
Myslel som že som už posledný na tejto planéte čo pozná Prehistorika !
19. 12. 2008 16:14
Tomáš Jecha, MVP, MCSD
860 1596
To myslim, že ne. Já mam na něm rekord 20 minut na těžkou obtížnost. :)
2. 5. 2009 22:56
93.99.34.9
ty si ho dal celyho za 20 min? kolikatku 1 nebo 2.
Dokazal by nekdo udelat prehistorika v slivrlightu tady?
2. 7. 2010 22:04
Antonín Marko
-48 111
Prehistorik!!! AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kéž bych to někde sehnaů!!! To byla bomba!!!
Silverlight totálně neznám, ale PACMAN je moooc povedenej. Super
13. 12. 2008 9:55
Tomáš Herceg
1847 3847
Moc pěkné, kdybych tak měl na tyhle věci čas :-). Potřeboval bych se pořádně naučit Silverlight, WPF, WCF, Entity Framework a milion dalších technologií.
14. 12. 2008 21:35
Akorát když nějakého sežeru, tak by se po čase nemusel ten bílý objevit zrovna tam, kde jsem já a zabít mě aniž bych mohl jakkoliv zareagovat.
14. 12. 2008 21:43
To je nový akční prvek na zlepšení paměti :-). Ne, tu hru jsem psal narychlo, neměl jsem čas pilovat herní logiku tak jak bych chtěl (level editor, multiplayer, tabulka score, třešnička).
Nyní zakládáte pod článkem nové diskusní vlákno.Pokud chcete reagovat na jiný příspěvek, klikněte na tlačítko "Odpovědět" u některého diskusního příspěvku. Nyní odpovídáte na příspěvek pod článkem. Nebo chcete raději založit nové vlákno? Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování. Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.
Nyní zakládáte pod článkem nové diskusní vlákno.Pokud chcete reagovat na jiný příspěvek, klikněte na tlačítko "Odpovědět" u některého diskusního příspěvku.
Nyní odpovídáte na příspěvek pod článkem. Nebo chcete raději založit nové vlákno?
zapomenuté heslo
zaregistrujte se
Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?
Nahlásit Zrušit
zavřít