jednoduse porovnava bajty A čo to zdržanie, keďže na to porovnanie je predsa nutné mať oba súbory na jednom PC.A keď ma niekto náhodou internet s 2GB traffic limitom ? A každý deň sťahovať nejakých 10MB kvôli porovnaniu ? Netrebalo by myslieť aj na takých ? MD5 síce nie je veľmi použiteľné, ale keď sa na dvohch PC urobí SHA512 hash a ten sa pošle na server, máme malú šancu, že to niekto obíde. Ja som si chcel zjednodušiť hru, ktorá mala pre každý súbor ešte jeho pár - nejaký osolený hash, netuším aký a nebol som schopný jedninej zmeny, proste 1 bit mimo a hash je pekne ďaleko. Keď chcete počítať, 10 * 2^20/64 je okolo 160000 možností, ale uhádnuť tú pravú, to vás dokonale zdrží na dlho.Po druhé keď niekto bude chcieť zmeniť veľkosť súboru tak radšej ani nepočítam. K tomu aj keď hráč má potuchy o tom, že čo je hash, vie si zistíť typ hashu podľa súboru a hashu, stačí súbor obklopiť jeho názvom zo začiatku aj konca(osoliť) a prehnať cez SHA512Managed a bude mať zo zmeny súboru zlé sny a aj keď nie, to by som chcel vidieť takého, čo by prelomil nejaké číslo, o ktorom vie len toľko, že je to hash. Napadol ma aj ďalší podfuk.Pre súbor spočítať priemer z kontrolných súčtov jednotlivých bajtov a pridať za hash. Bude to pomalé ale dôležitejšie je, že koho napadne, že je tam hash keď to bude mať 65 bajtov ? A takto by sa dalo pokračovať až do ∞.Resp. po inteligenciu toho, kto to vymýšľa.
|