XNA   otázka

C#

Lidi mohli by jste mi někdo pomoci s jedním problémem? Když mám hru rozdělenou do komponent. Tak jak udělat aby reakce klávesnice fungovala ve všech komponentách. Mam jednu komponentu kde všechno funguje, pak jsem jsi udělal další komponentu s dalšímy reakcemi na klávesnici, ale ta už nejde, přitom je úplně stejná. Na čem to prosím vás zavysí? Děkuji

nahlásit spamnahlásit spam 0 / 2 odpovědětodpovědět

Neviem, prečo Vám to nejde, možno keby ste priložili nejaký kód.Ale v XNA to nie je so vstupom tak, ako vo WinForms.

Vo WinForms máte udalosť stisknutého tlačidla, atď...

V XNA napíšete Keyboard.GetState() a dostanete aktuálny stav klávesnice, a je na Vás, aby ste zistili, čo sa zmenilo.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback