DreamSpark-Runtime error   otázka

Offtopic

Dobrý den,

po aktualizaci stránek dreamsparku se mi na něj nejde přihlásit. Přihlašovací údaje mám správné, protože když je napíšu špatně, tak mi to normálně napíše, že jsou špatné. Pokud však napíšu přihlašovací údaje správně zde https://www.dreamspark.com/Account/SignI... .... stránka mi vyhodí runtime error. A pak ho vyhazuje neustále, ať vyzkouším jakoukoli stránku patřící pod dreamspark. Až do doby co restartuju prohlížeč.

chyba vypadá takto:Server Error in '/' Application.

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
    </system.web>
</configuration>

Zkoušel jsem googlit, ale neúspěšně. A napsat přímo na support nejde je tam jen faq( nebo jsem to nenašel). Proto mě nenapadlo nic jiného než napsat sem.

Je vůbec nějak možné kontaktovat microsoft, mě se jen podařilo dostat na nějak chat, ale tam mi jen odepisoval nějaký bot. ( na stránkách microsoftu- contact us).

Nevím co s tím, za každou radu budu rád.....

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

To je určitě problém z jejich strany. Tuhle chybu to zobrazuje když je něco špatně na jejich stránkách. Mělo by to být jenom dočasné.

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Ano to je mi jasné, ale už mi to tohle dělá od 13.6.2012. A tak si říkám jestli o tom vůbec vědí a jak je na to v tom případně upozornit?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Zkoušel jsem tu stránku (https://www.dreamspark.com/Account/SignI... )a jede mi v pořádku.

Zkuste jiný prohlížeč, taky se můžete podívat v programu Fidler 2 co odpoví ta stránka.

Jinak nevím, zkuste je kontaktovat, třeba na jiném mailu, než už jste psal.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Taky mi vše funguje..chyba bude někde jinde :-)

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Máte-li možnost, zkuste se přihlásit z počítače s připojením od jiného poskytovatele připojení; zkuste jiné prohlížeče. Hádám, že za problém nemůže ani MS, ani DS

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback