Jak nejlépe vykreslovat pohybující se obrázky   zodpovězená otázka

XNA, .NET

Dobrý den.

Rád bych napsal RPG hru (bude tedy hodně obrázků, případně animace).

Jen bych rád věděl, jak nejlépe zajistit posun obrázku (animaci, tedy že se panáček posune třeba při stisku klávesy).

Jedna možnost by byla vykreslit obrázek na dané souřadnice, a když změním souřadnice,smazat původní obrázek a vykreslit ho na nové místo.

Což mi přijde trochu náročné, obvzláště, pokud takto budu vykreslovat x obrázků

Dále by bylo možné vyrkreslit obrázek, vykreslit ho znovu na nové místo, a smazat rozdíl pozic. Pokud by se tedy obrázek posunul na X o 5 pixelů, vykreslil bych bílý obdélník

new rectangle(puvodnipozice.X,puvodnipozice.Y,5,vyskaobrazku);

Dále jsem někde četl, že všechno vykreslování probíhá v ,,OnPaint" , ale pak bych si musel někam psát, co se posunulo, co smazat atd.

Jen by mne zajímala ta nejlepší cesta.

Mnohokrát děkuji za Váš čas.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Nejlepší cestou je použít přímo k tomu určené API - XNA.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback