Převod Access na MS SQL Klient/Server   otázka

VB.NET

Přeji dobrý večer,

Mám vytvořenou menší firemní databazy a chtěl bych ji v rámci sdílení přesunout celou na MS SQL. Při migraci dat a vytvoření nové databaze tipu klient/server určité funkce VBA nefungují jako v nesdílené databazy.

Například funkce které otevře vybraný účetní rok

Private Sub Open_Click()
DoCmd.OpenForm "Home", acNormal,,"IDRok="&Me.UcetniRok
End Sub

Tato funkce po migraci na SQL nefunguje a spousta dalších, neví někdo v čem je zakopaný pes? Děkuji předem za odpovědi.

nahlásit spamnahlásit spam -1 / 1 odpovědětodpovědět

Také mám podobný problém a zajímalo by mě v čem nastane problém. Možná to bude chtít vytvožřit databazy pro sdílení v jiném programu, ale nevím v jakém, jsem v tom nováček. Kdyby měl někdo tip na dobrý program, budu rád.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Je přeci jasné a logické,že některé metody navázané přímo na fce Access nebudou proti SQL DB fungovat!Pokud jste psal aplikací sám,tak byste měl být schopen ji opravit.

Takto založený topic je naprosto k ničemu a nikdo Vám nebude schopen,ani ochoten,erudovaně pomoci.

Ano mám stejný názor. Osobně se mi osvědčilo, pokud chcete databazy sdílet prostřednictvím SQL, použít spíše makra. Nevím čím, ale fungovalo to lépe, důvod bude zřejmě jak se již zde psalo že sql určité věci z access nepobírá. Také bych chtěl z accessu přejít na jiný soft lépe určený pro sql. Přemýšlím nad visual studiem, ale nemám skušenosti jak poté vytvořenou dtabazy určit pro sdílení ostatních uživatelů, respektive prostřednictvím jakého softu.

Nejlépe si napsat aplikaci vlastní.Nedokážu si představit,že byste "pustil" uživatele přímo k datům v databázi,aby je mohli měnit,atd.Nehledě na to,že asi žádný zákl.uživatel PC neumí T-SQL jazyk.

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět