Dobrý den. Delší dobu se setkávám s problémem uživatelských šablon. Komunikace s úřady je někdy striktně omezena na konkrétní formuláře a rozvržení dokumentu. Potřeboval bych do své aplikace přidat zpusob, jak flexibilně měnit hlavičky i "kolonky" jednotlivých dokumentu. Konkrétně partnerka jako dětský psycholog komunikuje s institucemi, které vyžadují předepsaný vzhled dokumentace. Uvažoval jsem o tom, že by jsem jednoduše přidal k aplikaci databázi dokumentu (šablon), kterou by jsem podle potřeby aktualizoval a do ní přidával nové nebo modifikované šablony. --- Tady jsem prozatím skončil. Nemáte prosím někdo se šablonami zkušenosti, poradili by jste? Netuším totiž, jak to vyřešit. Kupříkladu i ve Wordu nebo Excelu lze myslím udělat šablonu a pak do ní nasypat data. Celkově by to mělo fungovat tak, že z databázy si načtu nějakou šablonu, vyplním formulář a vytisknu. (nebo pošlu) Pak si vyplněné data uložím do jiné databázy, abych měl celou komunikaci pro případ potřeby a přehled k dispozici. Máte někdo nápad, jak na to? Díky. P.S. Formát dokumentu by klidně mohl být RTF.
|