Skladování dat pro aplikaci   otázka

C#

Zdravim, dělám WinForms aplikaci a v ní potřebuju přistupovat k neměnným datům v tabulce (3 sloupce a asi 100 řádků), tyto data mám v Excelu. Chtěl bych aby se tato data při kompilaci dostala z Excelu do DataSetu a dále bych data z Excelu nepotřeboval, zkrátka nechci data z Excelu nahrávat při každém spuštění aplikace.. snad jsem to napsal srozumitlně..?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Dobrý den,

data vložte do MS SQL Server Compact nebo si z excelu udělejte txt file, který si dáte do Resources.

Dobrý den,

děkuji za odpověď, do Resources můžu dát i ten xls soubor ne? ale stejně nerozumím jak poté dostanu ty data do DataSetu (v této oblasti jsem laik)...

Načítat do DataSetu se to bude muset v každém případě a zahrnovat ty data do výsledné assembly už při kompilaci je z mnoha důvodů totální hovadina. Ponechte to jako externí soubor.

Dobře, děkuji za radu.. udělám to tedy jak říkáte.

3 sloupce a asi 100 řádků by se dalo dát do kódu nebo do resources, čili to není tak úplně nápad mimo mísu.

PROČ to cpát do Resources? Nepřipadá v úvahu už jen z toho důvodu, že kdyby náhodou bylo potřeba data upravit, je nutná rekompilace.

PROTOŽE v zadání bylo "dělám WinForms aplikaci a v ní potřebuju přistupovat k neměnným datům".

nahlásit spamnahlásit spam 3 / 3 odpovědětodpovědět

To není žádné zdůvodnění. Neměnná data mohou být v externím souboru a není žádný důvod cpát je někam, kam nepatří (Resources).

Čo podľa Vás patrí do Resources ?

Textové řetězce, obrázky, ikony, kurzory. Prostě to, co souvisí s uživatelským rozhraním. V žádném případě datové soubory.

Děkuji, všem za rady. Nakonec jsem to tedy ponechal jako externí .csv soubor.

To mi nepřijde jako ideální. Udělal bych to jako XML buď jako embedded resource nebo jako externí soubor.

Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.