Dobrý den. Zkouším přidávat tisk do mého programu a jsem v tom začátečník. Používám komponentu printDocument
Private Sub TiskToolStripMenuItem_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles TiskToolStripMenuItem.Click
Dim docPrint As PrintDocument = New PrintDocument
AddHandler docPrint.PrintPage, AddressOf docPrint_PrintPage
docPrint.Print()
End Sub
Private Sub docPrint_PrintPage(ByVal sender As Object, ByVal e As System.Drawing.Printing.PrintPageEventArgs) Handles docPrint.PrintPage
minX = e.PageSettings.PrintableArea.Left - e.PageSettings.HardMarginX
minY = e.PageSettings.PrintableArea.Top - e.PageSettings.HardMarginY
maxX = e.PageSettings.PrintableArea.Width
maxY = e.PageSettings.PrintableArea.Height
Dim strDisplay As String
Dim x As Single
Dim y As Single
End Sub
' Nadpis
x = poziceX(CSng(205))
y = poziceY(CSng(148.5))
strDisplay = "Kombinace manuálního a strojního času"
DrawText(ev.Graphics, strDisplay, x, y, Brushes.Black, 90, "Arial", 16, FontStyle.Bold)
' Nadpis
x = poziceX(CSng(100))
y = poziceY(CSng(148.5))
strDisplay = "Kombinace:"
DrawText_RR_ZR(ev.Graphics, strDisplay, x, y, Brushes.Black, "Arial", 16, FontStyle.Bold)
' Nadpis
x = poziceX(CSng(120))
y = poziceY(CSng(148.5))
strDisplay = "Kombinace manuálního:"
DrawText_RR_ZR(ev.Graphics, strDisplay, x, y, Brushes.Black, "Arial", 16, FontStyle.Bold)
' Nadpis
x = poziceX(CSng(140))
y = poziceY(CSng(148.5))
strDisplay = "Kombinace manuálního a strojního času:"
Funkce PoziceX a PoziceY použiji k převedení mm na celou tisknutelnou plochu, takže při vytváření budu pozici nápisů a pod. zadávat v mm
Friend Function poziceX(ByVal x As Single) As Single
Return (((maxX - minX) / 210) * x) + minX
End Function
Friend Function poziceY(ByVal y As Single) As Single
Return (((maxY - minY) / 297) * y) + minY
End Function