XNA game studio 4   otázka

C#, XNA

Zdravím mám problém v XNA. Dělám hru na PC a vytvořil jsem jednu podmínku snad je správně ->

private bool TestJidla(int x, int y)

{

foreach (var pos in position)

{

if (x >= pos.Left && x <= pos.Left + pos.Width && y >= pos.Top && y <= pos.Top + pos.Height)

{

return true;

}

}

return false;

}

potřebuji do toho ale přidat, že když ta podmínka bude platit tedy true tak se obejkt co do toho jiného zasahuje smaže a vygeneruje se nový. Pokud bude potřeba více informací tak dopíši. Děkuji za radu.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

To vám těžko takhle někdo pomůže. Generování a mazání objektů si každý programátor píše sám. Pokud máte např. kolekci <List> s objekty, pak pro smazání jednoho určitého by stačilo odebrat daný objekt z listu, ten byste mohl získat přes např. foreach cyklus, kde byste mohl každý objekt v listu zkontrolovat podmínkou (např. nachází-li se na stejné pozici jako jídlo) a pokud podmínka platí, vymažte ho z kolekce (<List>). Vygenerování je jen na Vás, vytvořte si třeba metodu, ve které vytvoříte přes klíčové slovo new nový objekt a přidáte jej opět do kolekce <List>.

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Ano děkuji pomohlo mi to a už vše funguje.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback