C#, XNA
1. 10. 2011 7:40
anonym
92.62.224.12
Zdravím, dělám v XNA hru a potřebuji, aby se mi Sprite vždy vykreslil úplně vpravo na pozici X, i když se změní rozlišení, nevíte jak na to?
1. 10. 2011 8:36
Jozef Hollý
35 82
GraphicsDevice.Viewport.Width 'nebo graphics.Viewport.Width
1. 10. 2011 10:17
Díky, měl jsem to takto i předtim, resp já měl toto:
graphics.PreferredBackBufferWidth;
Chyba bylo v tom, že jsem neodečetl šířku textury, nakonec to vypadá takto :-)
int totalRight = graphics.PreferredBackBufferWidth - goalLines[1].Width;
Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování. Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.
zapomenuté heslo
zaregistrujte se
Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?
Nahlásit Zrušit
zavřít