Dobrý den, mám dotaz spíše z oboru Matematiky. Mám aplikaci, kde mi po formuláři běhá kulička.Vždy narazí na stěnu pod určitým úhlem a pod tím samým úhlem se i odrazí. Kuličku jsem pochopitelně rozpohyboval pomocí Timeru.Vždy potřebuju kuličku odrazit pod nějakým specifickým ůhlem, asi takovímto způsobem: g.DrawImage(Image.FromFile("Ball.png"), new PointF(x++, y++); V tomto konkrétním případě je kulička díky inkrementaci x a y odrážena pod úhlem 45°.Moje otázka zní : Jak bych měl zvětšovat hodnoty x a y, aby kulička běžela pod úhlem 1° ? Díky, za případné odpovědi.. P.S. Spoustu lidí je zde již z vyšších škol a může jim to přijít, jako prkotina, já jsem ovšem ještě na základní škole, takže mi prosím za mou neznalost nenadávejte :) .
|