DirectX Runtime potřebujete v každém případě. Ale ten asi nainstalován máte, protože jednak by Vám nejely ani jiné hry pod Direct X a současně byste ve Studiu neměl k dispozici potřebné knihovny. Teď už mne napadají pouze dvě možnosti. Jednak zkontrolujte verzi DirectX, kterou máte nainstalovánu - ten příklad byl dělán pod MSDX 9, nevím, jak by se to tvářilo na nějakou starší verzi (ale asi by byl problém, protože tam byly jiné knihovny, i když directDraw, které příklad používá. pochází z MSDX 7 nebo 8 a v devítce již oficiálně není doporučován. Nebo na druhou stranu zkontrolujte, nemáte-li MSDX 10 - ten je dost jiný a netuším, jestli v něm je funkcionalita DirectDraw vůbec zaimplementována (i když to by Vám házelo asi při debugingu chyby). A ještě jednu možnost prověřte. Nvidie neznám, sám již mnohá léta běhám pod ATI, ale předpokládám, že to bude více méně podobné. U ATI grafik je možno v nastavení vypnout podporu DirectX, tak koukněte, nemáte-li ji vypnutou (některé programy totiž raději OpenGL, proto tam je ta možnost vypínat podporu pro jednotlivé "urychlovací" technologie - předpokládám, že u Nvidie bude něco obdobného).
|