FPS a XNA   zodpovězená otázka

VB.NET, XNA, Algoritmy

Dobrý den. Mám stručnou otázku. Jak lze v XNA zjistit aktuální FPS? Už jsem to hledal ale marně. Děkuji předem za odpověď (XNA 4, VB.NET)

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Úplne jednoducho.V Update, alebo Draw vytiahnete z argumentu metódy čas uplynulý od posledného snímku a to ^ -1.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Počkat, co znamená "od posledního snímku a to ^ -1"?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
fps = 1 / gametime.elapsedgametime.totalseconds
nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Až na to, že přepočítávat a překreslovat to každý snímek není úplně ideální, protože to bude moc často problikávat.

Lepší je spočítat, kolik se jich za kažodu sekundu opravdu stihne, a na obrazovce to měnit právě jen jednou za sekundu.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback