XNA: Vyplněné kolečko   otázka

C#

Zdravím.

Chtěl bych se zeptat, jak v XNA vytvořit vyplněné kolečko. Hledal jsem na internetu snad hodinu, ale nenašel jsem nic, co by mi vyhovovalo.

Jedná se o vcelku jednoduchý problém. Chci v metodě Draw vykreslit nějaké kolečko (o předem daném poloměru), a v metodě Update s ním hýbat.

Zatím jsem se dostal pouze k metodě, která vytváří instanci Texture2D, ve tvaru nevyplněného kolečka...

Díky za rady, odkazy, ...

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Tady je adresa, na které jsem našel, jak vykreslit nevyplněné kolečko:

http://stackoverflow.com/questions/29838...

takže pokud možno, tak současný kód jen upravit...

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Tak dobrý, už to mám :-)

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback