Zabránění překreslení pictureboxu   otázka

C#, Algoritmy

Ahoj,

prosím Vás pracuju na jedné deskové hře a k vymýšlení tahů počitačového hráče používám backgroundworker a algoritmus alfabeta...

Jenže mám problém s tím, že když počítač vymýšlí, tak vidím tahy, které zkouší a to není hezký.

Aplikaci mám rozdělenou na třídy: manager, board, player, artificialintelligence, painter (vykresluje desku do pictureboxu) a writer ("čte" klik do pictureboxu) a v alfabetě počítač zahraje tah pomocí metody manager.putstone(point), spočítá rekurzivně alfabeta, a tah vrátí manager.undo()...

Problém je v tom, že mezitím se deska picturebox invaliduje... můžu nějak zabránit invalidaci?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Jedině si aktuální stav hry před spuštěním AI okopírovat a vykreslovat ten.

Anebo si to vykreslete do bitmapy a budete mít naprostou kontrolu nad tím, kdy se bude scéna vykreslovat. Dělat to v události Paint je nevyzpytatelné.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback