TrueVision 3D II   zodpovězená otázka

VB.NET, Grafika

Zdravím,

již jednou jsem se na fóru na toto téma ptal, ale dotaz jsem položil velice špatně. Ptám se tedy znovu:

Potřeboval bych radu, jak můžu ve VB .NET v enginu TrueVision 3D vytvořit terén a natexturovat ho (evt. též zdi).

Pošlu kus kódu:

Imports MT3DLib
Class Form1
'Deklarace scény, enginu, objektů a actorů, texturefactory, zdi
' Nahrávám textury do texfactory
Walld.AddWall3D(Texture As Integer, ...)
Do While Me.Exists
 RenderAll()
 Actor.Render()
 ' Dále kamera, pohyby předmětů a zachytávání inputů
Loop
End Class

Kód jsem psal z hlavy a navíc poránu, takže tam zaručeně budou chyby,ale snad víte o co mi jde.

Díky

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Texturovat jsem se už naučil.

Stačlo vytvořit Globals As New TVGlobals, pomocí kterého jsem pak doloval textury z TextFactory, metodou GetText.

Teď se naskytl druhý problém: model se nezobrazil vůbec (alespoň tedy není vidět), někde jsem snad četl, že se musí přenastavit materiál, ale teď už ten článek nemůžu najít.

Děkuji za pomoc.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

A ještě jedna věc:

když jsem se pokoušel vytvořit arénu, nastavoval jsem do nového Meshe podlahu (Mesh.AddFloor) a vyškočila mi exception:

"Attempted to read or write protected memory. This is often an indication that other memory is corrupt."

Snad bych i chápal o co tam jde, ale nevím jak se vyvarovat této výjimce. To samé se stane i když se pokouším vytvořit terén.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

S TrueVision3D jsem si již dlouho nehrál, nevím, jak to je teď a jakou verzi máš. Ale kdysi jsem o TrueVision 3D napsal pár článků na serveru www.pcsvet.cz .

Články najdeš tady, jsou ale pro Visual Basic 6. Nevím, jestli TrueVision funguje i v .NET frameworku, ta chyba s pamětí je dost divná, je to nepovolený přístup do paměti.

http://www.pcsvet.cz/art/author.php?id=6...

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Mám TV 6.5 (myslím, že nejnovější), ale na internetu jsem nenašel žádné návody na .NET.

TV v .NET Frameworku funguje, spíše bych tipoval, že mi chybí něco v kódu, ale je to dosti divné, jelikož se mi rendering spustí. Nemůžu však vytvářet žádné textury ( jen na základní meshe, ale na Land ani nebe nikoliv ). To je dost omezující, protože aréna je pro mou věc základ.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Také dělám hru v .Net pomocí TV3D sdk 6.5. Chyba s přístupem do paměti mi skáče také při tvorbě terénu.

Je to hodně zvláštní výjímka.

Chtěl bych vědět, jak se toho vyvarovat...

MatisS

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback