Serializace aDeserializace mezi různými aplikacemi   zodpovězená otázka

Algoritmy

Dobrý den,

napsal jsem si editor map pro jednu moji hru. Mapa v editoru se uloží do pole ve jedné třídě, kterou potom serializuju do souboru. Pak jsem chtěl v samotné hře mapu ( serializovanout třídu) načíst, ale psalo mi to nějakou vyjímku které moc nerozumím (Sestavení Map editor, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null nebylo nalezeno.). Ve hře mam třídu úplně stejnou jako v editoru a proto je mi divné, že to takhle zlobí.

Skoušel jsem dát obě aplikace do stejné nameSpace, ale bez účinku. Tak jsem se chtěl zeptat jestli se dají třídy serializovat a deserializovat mezi různými aplikacemi, popřípadě jak ?

(v editoru mi deserializace funguje)

Předem děkuji za odpovědi...

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Tá chyba znamená, že .net runtime nevie nájsť referencovanú assembly. Nemáte v hre v References pridaný odkaz na editor ?

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Ano děkuji máte pravdu, sice to chtělo ještě pár úprav, ale už to funguje. :)))

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback