No je to asi tak že v XNA máte triedu dediacu z triedy Game a máte voľne k overridnutiu metódy LoadContent, Update a Draw. Ak treba načítať textúry, efekty, modely a pod., XNA zavolá LoadContent, a Vy do premennej uložíte výsledok volania Content.Load, napr.
textura = Content.Load<Texture2D>("snow")
Ak treba prepočítať scénu, XNA zavolá Update a ako parameter dostanete informácie o ubehnutom čase.Ak treba vykresliť scénu, XNA zavolá Draw, taktiež s informáciami o čase. 2D scénu kreslíte pomocou SpriteBatch - t.j. žiadne Surface a podobné zložitosti. V DirectX sám musíte rozhodnúť, či treba načítať grafiku , sám musíte rozhodnúť, či treba vykresliť scénu, sám si musíte zaobstarať časovanie pomocou System.Diagnostics.Stopwatch a zopár premenných.A ak chcete kresliť 2D scénu, treba vytvoriť Device, potom nastaviť cooperative level, následne vytvoriť dve surface pre front a back buffer(príp. jeden ak nechcete double buffering, to ale neodporúčam - môže to rozblikať obrazovku), pre každú textúru zase objekt Surface a preťahujete dáta medzi Surface.
|