By automating ad placement   otázka

.NET Core

By automating ad placements and using machine learning algorithms to optimize targeting, many companies report a 20-30% increase in application volume without a corresponding increase in budget. In particular, companies using programmatic platforms have noted greater success in attracting passive candidates, which can be a challenge for traditional job boards or recruitment methods. For more detailed insights on the impact of programmatic job advertising, including statistics, you can visit the <a href="https://llcbuddy.com/data/programmatic-j...">programmatic job advertising software statistics</a> page on LLCBuddy. Have you experienced similar results in your recruitment strategy? It would be great to hear how programmatic advertising has impacted your hiring efforts.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback