Ahoj, tvořím si jednoduchý XML dokument a na základě jeho čtení pak vytvářím instance tříd při používání dvou různých konstruktorů. Potřeboval bych vědět jak jednoduše zjistit zda-li určitý nod v XML obsahuje nějaké určité atributy (konkrétně atributy targetpositiony a targetpositionx).
XmlDocument dokument = new XmlDocument();
dokument.Load("mission.xml");
int i = 0;
foreach (XmlNode n in dokument.SelectNodes("/map/objekt"))
{
if (Zde se zeptat jestli nod n obsahuje atributy targetpositionx a targetpositiony)
{
objekty[i] = new GameObject(
new Vector2
(
Convert.ToSingle(n.Attributes["positionx"].Value),
Convert.ToSingle(n.Attributes["positiony"].Value)),
new Vector2
(
Convert.ToSingle(n.Attributes["targetpositionx"].Value),
Convert.ToSingle(n.Attributes["targetpositiony"].Value)
));
i++;
}
else
{
objekty[i] = new GameObject(new Vector2(
Convert.ToSingle(n.Attributes["positionx"].Value),
Convert.ToSingle(n.Attributes["positiony"].Value)));
i++;
}
}
|