Dobry den, mam mensi problem: V XNA generuji teren pomoci vyskove mapy(obrazek, textura.....), pote co si vytvorim urcitou kolekci vertexů, vertexbuffer,indexbuffer a vertexdeclaration prejdu k vykreslovani pomoci device.DrawIndexPrimitive .... vse je v poradku az do te doby nez vyberu obrazek jako vyskovou mapu ktera ma rozmery vetsi nez 837 x 837 ... po te mi zacne blbnout ovladač(problikavat obraz), program musim tvrde ukoncit a dole systray hlaska ze ovladač zobrazení přestal odpovídat a byl obnoven.(ze by nejake omezeni vertex bufferu,index bufferu nebo poctu vykreslovanych primitives - v mem pripade je jich neco malo pres milion) ovsem problem odpada kdyz vykresluji pomoci device.DrawUserIndexPrimitive, ale problem opet nastava, jelikoz se az nekolikanasobne snizi FPS do neunosne hodnoty. nevi nekdo v cem by mohl byt problem ve vykreslovani pomoci device.DrawIndexedPrimitives pripadne nejake datove omezeni nebo cokoliv jineho?? ...dekuji za odpovedi......
|