Zdravím, programuju doma karetní hru (Dominion), zatím mi to jde docela dobře, ale pomalu se začínám dostávat k tomu co uvidí uživatel. Tedy myslím tím hlavně karty v ruce, pokud jde o karty na stole, ty budu vykreslovat pomocí GDI+. Karty na ruce jsem zatím vyřešil tak, že jsem si vytvořil dva controly. První představuje samotnou kartu, která má nějaké vlastnosti a eventy. Druhá je vlastně kontainer, který obsluhuje události karet, přerovnávání, atd.. Tohle řešení je sice funkční, ale nijak zvlášť se mi nelíbí. Kromě toho to ani nevypadá hezky, protože controly nepodporují transparentní barvy na pozadí, takže růžky karet jsou vyplněné. Na MSDN jsem sice našel tip, jak v konstruktoru třídy, pomocí metody Me.SetStyle, povolit průhledné barvy na pozadí, bohužel to z nějakého důvodu nefunguje. Teď konečně k mojí otázce. Jak byste vykreslování karet, tak aby s nimi mohl uživatel manipulovat, řešili? Předem díky za všechny reakce
|