Tohle je řešení a je dobře, že jste vytrval a přišel na něj sám. V XNA funguje věc, které se říká Content Pipeline. Protože na XBoxu není celý .NET a nejsou tam všechny funkce ze System.IO, System.Xml atd., soubory ve složce Content se proženou přes Content Importer a Content Processor (ten se vybírá v okně vlastností). Pro některé typy souborů je v XNA už vestavěný - třeba jpg, bmp, png, gif, wmv, fbx, x atd. Pro typ txt ale evidentně žádný nebyl - proto se musela Build Action nastavit na None, jinak to hlásilo chybu. Řešením je tedy buď obejít Content Pipeline a smířit se s tím, že to na XBoxu asi nespustíme (nevím, jestli LoadObject a TextReader XBox podporuje), anebo se dá do Content Pipeline dopsat vlastní Content Processor, což je třída, která soubor vezme, v době kompilace (která probíhá vždy na PC a kde celý .NET máme) soubor zpracovat a vyplivnout z něj nějaký objekt.
|