No komponenty pro WinCE píšu úplně normálně. Jen je třeba komponentu psát v projektu vytvořeném pro CE, přesně jak píše kolega přede mnou CompaktFramework je ořezaný a to podstatně (chybý tu spousta tříd, další jsou ořezané). Pokud mám vzor psaný pro plný framework tak komponenu přepisuji do projektu ce, a když narazím na chybu tak ji musím řešit nějak jinak. K testování je dobré mít instalovaný Windows Mobile 6 Professional SDK http://www.microsoft.com/downloads/detai... A zkoušet přímo na nějakém emulátoru. V projektu si v záložce devices navolit emulátor s cílovým systémem. Na emulátor se při deployování nahraje i pořebná verze frameworku. Jen upozorním na problémy na které jsem narazil. Komponenty pro wince by měly mít u sebe XMTA (design time attribut file) soubor s popisem pro designer, obsah se najde na msdn/codeprojektu. Pokud použijete pinvoke (třeba gradientní štětec) je třeba ho vyřadit pro design, protože knihovny které používáte nejsou v normálních windows a komponenta by se v designeru vůbec nezobrazila. Občas se mi stane když mám u komponenty pudblic enumeraci tak se občas designer po.... a nechce mi zobrazit žádnou mnou vytvořenou komponentu. Tak se tomu pokud možno vyhýbám. Chybu jsem chtěl řešit, ale nic jsem na netu nenašel a zatím nikdo neporadil. viz.: http://www.vbnet.cz/forum-tema--3405-nef...
|