Je to jednoduché. Základem všeho je .NET Framework. Obsahuje vše od základních proměnných (Integer, String, Byte) přes pole, třídy pro práci se soubory a síťovou komunikaci až po třídy pro vytváření uživatelského rozhraní. Aby bylo možné napsat aplikaci využívající tento Framework, potřebujete překladač, který přeloží zdrojový kód (Visual Basic .NET, C#, F#, apod.) do kódu MSIL. Knihovny .NET Frameworku jsou rovněž v kódu MSIL. Váš zkompilovaný program potom volá knihovny Frameworku a to je celé. Ještě je třeba podotknout, že MSIL není přirozený kód procesoru, ale pseudokód, které CLR (běhové prostředí .NET Frameworku) překladá podle potřeby do přirozeného kódu procesoru v průběhu činnosti programu. Toto jsou ale základy, které je dobré vědět než se pustíte do jakéhokoliv vývoje na platformě .NET. Co se týče toho kreslení tak to je velmi jednoduché. Prostě vytvoříte instanci třídy která zajišťuje kreslení a ve vhodný okamžik (událost Paint formuláře) zavoláte metodu této třídy, které předáte požadované souřadnice a "pero" kterým chcete kreslit.
|