XNA a Vector2   zodpovězená otázka

C#, XNA, .NET

Dobrý den. Protože mi to nejde ve VB.NET, tak zkouším dělat hry v XNA v C#. Mám tento problém:

Já si "převádím" věci se zdejšího tutoriálu o VBNET do C#. Ale v pasáži, kde se míčky (1.díl) mají hýbat, jsem udělal pole ballX a ballY jako double, a to mi jde v proceeduře update, ale jak napíšu:

spriteBatch.Draw(ball, new Vector2(ballX[i], ballY[i]), Color.White)

tak mi to ukáže, že double se nedá přetypovat na float (System.Single že?).

Jak mám udělat, aby se mi to rozjelo?

Předem (!hodně!) díky.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
spriteBatch.Draw(ball, new Vector2((float)ballX[i], (float)ballY[i]), Color.White)

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback