.png to určite nebude.XNA správne súbory kompiluje pomocou Content Pipeline. Výsledkom sú .xnb súbory.A pri Content.Load sa má uvádzať iba názov obrázka alebo modelu a nie .png, ani .xnb . Je to tam aj napísané pri pôvodnom Content Manageri. Problém môže nastať ak kompilácia neprebehne.Tiež som s ňou mal problém ako výsledok mojej lenivosti.Nechcel som inštalovať C# a až potom XNA, tak som Xna inštalátor rozzipoval a pospúšťal .msi súbory.Ale potom MSBuild.exe, volaný z VBContentManagera, nevie, čo je .contentproj a preto u mňa iba vyhodil hlášku, ktorú som navyše ani nevidel, keďže ten VBContentManager okno skryl.A v tej hláške bola informácia o chýbajúcom súbore .targets, ktorý definuje, ktoré .exe je kompilátor. napr. vbc.exe, csc.exe a ostatné.Ak to je nezkompilovanými súbormi, tak bude treba asi nainštalovať XNA normálne ako nadstavbu do C# a nie obchádzaním kontroly, či je C# nainštalovaný. Potom to určite rozpozná .contentproj, nájde ten .targets súbor a zkompiluje všetky obrázky, modely, efekty aj ostatné.
|