Bomber - nevim jak na to   zodpovězená otázka

Ahoj mohli by jste napsat prosím nějaký podrobný návod jak udělat tu DLLku a nějaký zdroják, který by jenom ukázal že to jde. Vůbec si s tim uz nevim rady. Napsal jsem tohle:

using System.Collections.Generic;
using NetBombing.Engine;

namespace player
{
    class MujTeam : NetBombing.Engine.Team
    {
        public override List<Player> GameStarting()
        {
            List<Player> list = new List<Player>();
            for (int i = 0; i < this.PlayersCount; i++)
            {
                list.Add(new Ja());
            }
            return list;
        }
        public override string AuthorName
        {
            get { return "Judegar"; }
        }
        public override string ModuleName
        {
            get { return "GENOCIDA"; }


        }

    }

    class Ja : NetBombing.Engine.Player
    {
        protected override CommandResult DecideCommand()
        {
            CommandResult res = this.CreateCommandResult(DirectionEnum.Stay, true);
            return res;
        }
    }

}

pote jsem to prelozil takze to vygenerovalo tu DLLku a vlozil to do te slozky Simulator/Players a spustil a neobjevila se moznost pripojni meho hrace. Asi delam neco blbe. Muzete poradit.

Dik

Judegar

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Třídu MujTeam označte jako public. Jinak to vypadá správně.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Pořád mi to nechce dovolit si ho tam pridat, mohl by jste mi nekdo poslat neco overene funkcniho. Dik icq 491836448

nahlásit spamnahlásit spam -1 / 1 odpovědětodpovědět

Udělejte třídy public, stejně jako říkal Petr Mašek.

Kde je konkrétně problém? AI se nezobrazí v nabídce? Nebo simulátor spadne?

Kód funkční AI (výsledné DLL stačí nakopírovat):

using System.Collections.Generic;
using NetBombing.Engine;

namespace MojeAI
{
	public class MujTym : NetBombing.Engine.Team
	{
		public override string AuthorName
		{
			get { return "Tomáš Jecha"; }
		}

		public override List<NetBombing.Engine.Player> GameStarting()
		{
			List<Player> retVal = new List<Player>();

			for (int i = 0; i < PlayersCount; i++)
			{
				retVal.Add(new MujHrac());
			}
			return retVal;
		}

		public override string ModuleName
		{
			get { return "AI jméno"; }
		}
	}

	public class MujHrac : Player
	{
		protected override CommandResult DecideCommand()
		{
			return CreateCommandResult(DirectionEnum.Stay, false);
		}
	}

}
nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Nezobrazuje se v nabídce.

Možná že dělám něco špatně:

VS2008 - dám nový projekt - class - do resources prihodim tu dll NetBombing.Engine - zkopiruju ten zdrojak vyse - dam prelozit - potom ze slozky bin-release vezmu tu dllku a nakopiruju do Simulator/Players a spustim aplikaci

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Ať to zkouším jak to zkouším, chodí mi to. Kompilovat jako Debug / Release. Zkouším i buildovat pro .NET 2.0 a vše chodí.

Spouštíte simulátor ve složce, kde má k souborům přístup? Nepokoušíte se ho spustit v jiné pracovní složce?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Nevím čim to je, ale už to šlape. Dík a omlouvám se za otravování.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Asi jste něco změnil. Tak hlavně, že to funguje.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback