AI - Padání při načtení GameField.AllPlayers   zodpovězená otázka

Pokud v objektu hráče (třída zděděná od Player) načtu vlastnost GameField.AllPlayers, tak mi to hodí vyjímku:

System.Linq.Enumerable+<SelectManyIterator>d14`2 v sestavení System.Core, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089 není označen jako serializovatelný.

Jedná se o chybu v enginu? Nebo, se má seznam hráčů načítat jinak?

Volám tento příkaz:

var players = GameField.AllPlayers;

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Mám stejný problém. Zdá se že to bude chyba v enginu a obávám se, že bez zdrojových kódů k tomu enginu to je absolutně neladitelné a asi snad ani nemá cenu něco zkoušet psát. Autoři enginu by měli zvážit uvolnění zdrojových kódů, zneužít se to rozhodně nedá.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Podívám se na to. Omlouvám se za problémy.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Problém můžete dočasně vyřešit iterací GameField.Teams a jejich Players (nic jiného ani tato vlastnost nedělá).

V dnešním releasu opravím tuto funkci. Bude nyní vracet pole hráčů.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback