Nová verze NetBombing   připomínka

Na adrese http://soutez.vbnet.cz/NetBombingEngine.... je nová verze enginu.

Byl opraven bug v simulátoru, který padal při testu bez umělých inteligencí s nastaveným nenulovým počtem soutěžných týmů.

Na bug upozornil Ondřej Linhart, děkujeme.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

a) Zdá se mi, že pokud rozhodnutí trvá déle než cca 1 sekundu, tak je hráč diskvalifikován. O tom v pravidlech nic není. Buhužel .NET není vhodný pro "realtime" aplikace a tak kromě toho, že záleží na rychlosti počítače, na aktivitě dalších procesů v systému, ..., také nepravidelně běží např. GC apod. Spravedlivé by byl limit v počtu kroků (instrukcí) nebo něco obdobného.

Mimoto by tento způsob znamenal neustále zařazování podmínek na čas a nešikovné ošetřování vypršení času, protože ani není povoleno vytvořit si např. další vlákno, pro kontrolu času, timery apod.

b) Na jednom políčku mohou může být více hráčů? Pokud ne, co se stane, pokud jsou dva hráči a mezi nimi jedno prázdné políčko a oba v jednom kroku se pokusí na políčko vstoupit? Pokdu ano, pak co se stane, pokud dva hráči stojí vedle bonusu a oba na bonus vstoupí v jednom kroku?

c) Pokud ano, pak mohou položit v jednom kroku (nebo i více krocích) na políčko bombu oba hráči (více hráčů). Co je pak FieldItem.Bomb?

d) Komu je přičten bod, pokud hráče zabije více bomb v jednom kroku (hráč se může nacházet v dosahu více bomb, které vybuchnou v témž čase)?

Obecně předpokládám, že každý hráč vidí při rozhodování o dalším tahu stav z posledního dokončeného kroku (nikoli nějaký mezivýsledek, kdy některý hráč se už rozhodl a některý ne).

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

a) děkuji za podnět, toto je chyba, zůstala tam z předchozí verze - opravím v dnešním releasu enginu (timeout se zvedne na 30 vteřin - to je na jeden krok až dost - je to pouze bezpečnostní mechanismus). Je jasné, že omezení na 1 vteřinu je relativní a špatně definovatelný pojem.

b) Na jednom políčku může být více hráčů.

c) Položí ji hráč s menším indexem.

d) Hráče zabije opět bomba s nižším indexem.

Poslední předpoklad musím potvrdit. Výsledky rozhodnutí se aplikují až potom, co se rozhodnou všichni hráči.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback