a) Zdá se mi, že pokud rozhodnutí trvá déle než cca 1 sekundu, tak je hráč diskvalifikován. O tom v pravidlech nic není. Buhužel .NET není vhodný pro "realtime" aplikace a tak kromě toho, že záleží na rychlosti počítače, na aktivitě dalších procesů v systému, ..., také nepravidelně běží např. GC apod. Spravedlivé by byl limit v počtu kroků (instrukcí) nebo něco obdobného. Mimoto by tento způsob znamenal neustále zařazování podmínek na čas a nešikovné ošetřování vypršení času, protože ani není povoleno vytvořit si např. další vlákno, pro kontrolu času, timery apod. b) Na jednom políčku mohou může být více hráčů? Pokud ne, co se stane, pokud jsou dva hráči a mezi nimi jedno prázdné políčko a oba v jednom kroku se pokusí na políčko vstoupit? Pokdu ano, pak co se stane, pokud dva hráči stojí vedle bonusu a oba na bonus vstoupí v jednom kroku? c) Pokud ano, pak mohou položit v jednom kroku (nebo i více krocích) na políčko bombu oba hráči (více hráčů). Co je pak FieldItem.Bomb? d) Komu je přičten bod, pokud hráče zabije více bomb v jednom kroku (hráč se může nacházet v dosahu více bomb, které vybuchnou v témž čase)? Obecně předpokládám, že každý hráč vidí při rozhodování o dalším tahu stav z posledního dokončeného kroku (nikoli nějaký mezivýsledek, kdy některý hráč se už rozhodl a některý ne).
|