Zobrazení dialogu   zodpovězená otázka

VB.NET

Zdravím,

dělám program pro parsování informací z jedné www stránky, do listboxu nacitam hodnoty. Po kliknutí na tlačítko se kontaktuje web server a data se načtou, ALE program pri nacitani dat jakoby vytuhne.... to by problem nebyl, ale snazim se pred "vytuhnutim" zobrazit dialog s textem "Probiha hledani". Dialog se stihne zobrazit jen částěšně - zobrazí se jeho struktura, ale text v něm ne. Když se načtou data dialog se jakoby do-zobrazí.

Zkoušel jsem před parsováním dat dát sleep(1000) v domění, že se dialog zobrazí, ale nepomohlo to. Mohl by mi někdo, prosím, poradit? Jsem začátečník :)

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Zkuste dát jmenoDialogu.Refresh hned po otevření. Pokud ale máte na formuláři třeba progress bar stejně se nebude hýbat.

Jinak časově náročné operace je dobré zpracovávat ve vlastním vlákně.

Mockrát děkuji za radu, funguje to :) Jak udělam další vlákno vskutku netuším :-)

Úvod o problematice vláken je zde:

http://www.vbnet.cz/clanek--96-vicevlakn...

Ale pokud jste uplný začátečník, tak bych se tím být vámi alespoň zpočátku nezabýval. Jen si pamatujte že něco takového je aby jste si to mohl nastudovat až se rozhodnete uděla první profesionálnější aplikaci:)

Koukněte na www.mstv.cz (microsoft tv) .Nedavno jsem tam viděl tutoriál jak udělat více vláken přes backgroundworker.Autorem je Tomáš Havetta.Řešil se tam problém tuhnutí ProgressBaru.Tím,že uděláte nové vlákno tak to poběží ok.Doporučuji se na to kouknout.

nahlásit spamnahlásit spam 2 / 2 odpovědětodpovědět

Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.