| No, výstřely si je nejlepší uchovávat v nějaké vhodné kolekci, třeba List. Nejlepší je napsat si třídu Vystrel a do ní si uložit pozici výstřelu, rychlost a směr. V metodě Update ty jednotlivé výstřely procházejte a posouvejte s nimi, jakmile někoho zasáhnou, tak je z kolekce vymažte. V metodě Draw pak projděte celou kolekci výstřelů a vykreslete je. 
Public Class Vystrel
    Public pos As Vector2   'lepší by bylo použít property, ale pro ilustraci to takhle stačí
    Public speed As Vector2
End Class
Deklarace kolekce: 
Dim vystrely As New List(Of Vystrel)
 Vytvoření výstřelu funguje takhle: 
Dim v As New Vystrel()
v.pos = něco   'nastavit pozici
v.speed = něco   
vystrely.Add(v)
 Posouvání střely je jednoduché, vykreslování také: 
For Each v As Vystrel In vystrely
  ' vykreslit výstřel, informace o pozici jsou v proměnné v
Next
 |