Intrinsics   zodpovězená otázka

VB.NET

Dobrý večer. V .Net existují Classes,Interfaces,...,Intrinsics a Enums. Mohl by mi někdo z vás osvětlit ty poslední dva pojmy? Co v překladu znamenají(pokud je lze přeložit)? Jsem začátečník a narazil jsem na Intrinsics při pátrání, jak využít datum v DateTimePickeru. Mimochodem, pořád mi nejde do hlavy, jak se vlastně tvoří složitější, "neučebnicové" zdrojáky. Možná nejsem sám, kdo se setkal s tím, že po projití učebnice,najednou zjistí, že informace v ní obsažené jaksi nestačí.Když chci realizovat složitější nápady,prohledávám internet a .Net Framework na MSDN nebo Object Browser.Je to opravdu tak, že je psaní kódu občas detektivní práce a občas opisování? Nebo existuje nějaká učebnice, ve které je domrtě úplně všechno? Začal jsem učebnicí VB.Net krok za krokem od Michaela Halvorsona. Ale když jsem pátral po nějaké pokračovací učebnici, kterou bych na tu první nějak navázal,žádnou jsem nenašel.Je pravda, že zatím se mi všechno daří nějak uhrát celkem se ctí (i díky tomuto webu a tak mockrát díky za něj!), ale i tak ... Někdy je to šílený.Spíš si myslím, že je to mou neznalostí.

Díky za odpověď

Marcel

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Class je třída, Interface je rozhraní (základní prvky objektově orientovaného programování). Enum je výčtový typ. Například pokud chcete do proměnné ukládat různé stavy něčeho a nechcete si pro každý stav pamatovat číslo, použijete enum. Nejdřív si ho někde nahoře nadefinujete:

Enum Ovoce
    Jablko = 1
    Hruska = 2
    Svestka = 3
End Enum

A pak si můžete udělat proměnnou typu Ovoce:

Dim o As Ovoce = Ovoce.Jablko

Je to stejné, jako kdybyste měl proměnnou typu Integer a do ní ukládal přímo čísla 1, 2, 3, ale je to přehlednější a nemusíte si pamatovat, co které číslo znamená.