To, čeho se snažíte dosáhnout, je naprostý nesmysl. Už z povahy a principu elektronické pošty není nikde zaručeno, že pokud zprávu odešlete, tak že dojde, že dojde v pořádku a že dojde tomu, komu dojít má. Jestli se při odeslání zařadí do složky Odeslaná pošta nebo ne, to už je věc konkrétního e-mailového klienta, ale nemá nic společného s odesíláním zpráv jako takových. Pokud chcete mít nějakou zpětnou kontrolu, že jste zprávu odeslal, buď je můžete nějak přes API natlačit do složky s odeslanou poštou v e-mailovém klientovi (ale neprozradil jste nám, jakého klienta používáte, u každého se to samozřejmě dělá jinak), anebo si tu zprávu třeba jen uložit na disk, případně si do databáze zapsat, kdy jste co kam odeslal. Víc se pro to udělat nedá. To, jestli zpráva opravdu dorazila, efektivně a spolehlivě zjistit nejde. Můžete jí nastavit příznak, aby po přečtení odeslala potvrzení, ale půlka lidí to má vypnuté, a to potvrzení se opět může po cestě ztratit. Můžete sledovat, jestli vám nepřijde odpověď od poštovního serveru, že se zprávu nepodařilo doručit, ale těžko pak budete číst a parsovat příchozí zprávy a zjišťovat, kteřá že zpráva byla přečtena a která že to nedošla.
|